Trädgårdsföreningen m.m

Jag och Sigrid har haft två varma och intensiva eftermiddagar på Stuxis (mån och tis) där hon har lekt för fullt. Igår var höjdpunkten vattenspridaren som hon självklart ställde sig mitt framför :)

Idag började dagen redan kl. 5 men det visade sig bli en härlig dag ändå. Redan klockan 8.30 cyklade jag och Sigrid iväg mot stan utan att veta riktigt vart vi skulle. Vi hamnade tillslut i parken vid Trädgårdsföreningen och det var riktigt skönt. En grön oas mitt i centrum med mycket fåglar, träd och blommor. Och även en fin lekplats visade det sig.

I eftermiddags blev det lek på baksidan med bla. annat plask i poolen och ett sista bus med grannarna innan de flyttar ut. Ida kom hem tidigt idag så hela familjen hann med att fika och leka tillsammans.

Hon har fortfarande en väldig vilja men skrikandet har lugnat ner sig efter helgen. Jag tror att hon inte har lika ont i tänderna längre :)












Kommentarer
Postat av: erik

ni verkar ha rätt trevliga dagar:)

2010-06-03 @ 00:30:05
URL: http://hextall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0