Årets första (och sista?) pulkarace!


Jag var sjukt trött när jag släpade mig iväg till Batterigatan i går för att åka pulka och grilla korv. Ida och Sigrid kunde tyvärr inte följa med pga sjukdom. Jag var i alla fall väldigt nöjd att jag masade iväg mig. Trevligt sällskap, grymma backar (förutom stenen som tog sönder mitt tefat), god korv, underbar choklad med whiskey m.m gjorde kvällen lyckad. Men idag har det varit seeeeeeeeeeeegt. Börjar vakna till liv nu men jag hoppas inte för mycket.















Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt Kalle, du ha fångat ögonblicket kan man säga, precis innan jag knäcker mina fransar, suck.Men kul var det. Hälsa dina damer. Tack för den supergosiga nallen och fina leksaken. Kram

2010-01-24 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0