BVC

Idag var jag och Sigrid själva (dvs. utan Ida) på BVC för första gången. Allt gick bra förutom att det gör jäkligt ont att få sprutor i benen. Då är det klart man blir lite ledsen.. men inte värre än att en leksak kan bota det. Vi har ju som sagt varit lite oroliga för Sigrids vikt (eller barnmorskan vi träffade senast var det) så jag trodde att vi skulle diskutera det idag. Men läkaren tyckte att Sigrid hade en jättebra kurva. Hon låg på en nivå högre när hon ammade men nu följde hon kurvan under. Vilket var helt normalt. Vi har ju kommit igång bättre med maten nu i veckan också så det är bara att fortsätta. Rygg, mage, höft, hjärta var också ok.

Nu är hon väldigt trött och jag hör henne ligga och gny lite i sängen. Men det vore ju för jäkligt om hon skulle somna ;)
Lin Baba och "dockan utan namn" tar hand om henne men jag är tveksam om det blir någon sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0