Sångpåse och fjädermassage


Stackars Sigrid som har fått stå ut med mig hela dagen idag. Trött och sur har jag varit medan hon nästan inte gjort annat än skrattat. Vi har haft sol i gbg men det har varit så blåsigt så jag fick bara ont i huvudet :( Så vi var mest inne och lekte, iallafall tills Ida kom hem, då var det fullt ös ute på tomten.

Det börjar bli standard att ha en liten stund i korgstolen med sångpåsen. Favoritlåtarna just nu är "Imse vimse" eller "Hjulen på bussen de går runt, runt...."

I helgen så fick mormor Sigrid i koma mha en fjäder från soffan. Jag var tvungen att testa själv idag då Sigrid hittade en till. Det var inga problem att få henne helt stilla. Om man däremot vågade ta bort fjädern, då jäklar...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ett tips: Linus älskade "bockarna bruse" som sång eller saga. Han tycker fortfarande den är jätterolig.

2010-04-07 @ 20:09:06
URL: http://jennymelin.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0