Alla vi som älskar Sigrid, klappa nu. Klapp, klapp!


Senast vi var på BVC så undrade L om Sigrid kunde klappa händerna. Detta hade vi inte alls tänkt på så när vi kom hem börjde projekt "klappa händerna". Det tog nog en vecka så satt hon där och bankade saker mot varandra och klappade händerna, framförallt när mamma eller pappa klappade övertydligt framför. Men igår fick klappningen en ny dimension då Sigrid satt på mina axlar och jag höll i henne. Jag kunde därför inte själv klappa händerna utan frågade Sigrid om hon kunde KLAPPA händerna. Direkt kom det ett klapp, gapskratt från pappa, gapskratt från Sigrid, kan du KLAPPA igen?, klapp från Sigrid, gapskratt pappa, gapskratt Sigrid osv...

Nu har jag inte detta på bild men ni får nöja er med suddiga bilder på Sigrid som klappar i sin stol.




Kommentarer
Postat av: Ellen

Häftig bild!

Väldigt sött barn :)



Ska vi prenumerera på varandras bloggar på bloggkoll?

2009-12-09 @ 11:15:47
URL: http://ellensphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0