Home Alone


Jag  är helt ensam i gbg hela veckan. Mina tre töser har försvunnit till mörka småland för att hälsa på släkt och slappa. :( Själv har jag praktik denna veckan så det blir inget slappande för min del :) 

Då Ida har börjat ta allt mer och mer kort med min kamera tyckte jag att den skulle hänga med till småland för att få lite fler bilder på Sigrid. Vi har ju inte tagit så många hittills ;) Detta innebär att jag antagligen inte kommer bjuda på några nya bilder i bloggen de närmaste dagarna, kanske någon mobiltelefonbild.

När Ida och jag var ute och gick häromdagen blev jag sugen på att ut och vandra i skogen eller något berg. Senast detta blev av var när jag besökte Micke på Irland och vi var ute och tog en härlig vandring. Så idag bjuder jag på gamla bilder, rättare bestämt från juli 2008.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0