En lite speciell body


På dessa bilder så är det för en gångs skull inte Sigrid som ska stå i fokus, utan hennes body.

För lite mindre än ett år sedan så började jag bli mer och mer sugen på att skaffa en liten mini-me/ida. Ämnet hade varit uppe tidigare men legat på is ett  tag. Det började bli dags snart igen.
 
När jag tillsammans med en kursare var på Granit för helt andra inköp så sprang jag på denna enkla, men underbara,  bodyn.
Varför inte?, tänkte jag och slog till. Om jag ger den till Ida så förstår hon nog vad jag vill, funderade jag vidare.

Väl hemma så blev Ida lite smått överraskad av presenten men som ni nu förstår så var vi båda inne på samma spår. Vi tänkte båda , "att skaffa barn, det kan ju ta lång tid"

ca en månad senare så visade två små blå streck att det tydligen inte tog så lång tid... Håkan, nej förlåt, Sigrid hade börjat sin 9 månader långa resa mot Mölndals Sjukhus.

090306 Välkommen!

090509 Äntligen får hon använda bodyn för första gången!


Kommentarer
Postat av: ida

om man är läkare på östra oc läser detta vill jag bara tillägga att frejkakudden är bortredigerad på dessa bilder. Vi är lydiga föräldrar och använder den 24h om dygnet som ni sa!!!

2009-05-14 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0