Inlägg nr 200

Även om alla inlägg inte har haft foton så är jag förvånad över min produktivitet. När jag startade bloggen ville jag ha en morot för att fota mer och bättre och det har den funkat utmärkt som. I och med Sigrids födelse har inläggstakten ökat men till och med jag lär väl tröttna på att fota samma bebis allt för lång tid i sträck. Jag vet i och för sig att många släktingar kommer följa bloggen främst pga Sigrid så det lär väl fortsätta bli en del bebisbilder.Och vad annars ska jag fota när hon tar all uppmärksamhet :)

Igår var farmor och farfar på besök i storstaden. Sigrid var lite extra söt och även om hon inte uppfattade presenterna så blev jag och Ida glada för dem. Jag kan väl passa på att hälsa till mamma att en del av slanten gick till en barnkammarbok idag (den silvriga). Vi hann med en underbar promenad i solen då Göteborg visade upp sin bästa sida. Det blev självklart också gullande och fotogaferande.









Sådan far sådan son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0