Äntligen!

1993 upptäckte jag den gamla rockräven Neil Young genom MTV Unplugged. Han har sedan dess lyckats peta ner Guns n´ Roses från förstaplatsen i mitt musikhjärta. Eller kanske, det är svårt att putta ner Axl & Co ,men jag tror nog att han har lyckats. Han har definitivt åldrats med större värdighet än Axl. Ända sen 1993 (om inte ännu tidigare) så har det varit snack om att en stor samlingsbox med outgivet material ska släppas. Med jämna mellanrum har rykterna kommit men varje gång har det visat sig vara just bara rykten. Men igår släpptes äntligen första volymen (av fyra antagligen) som sträcker sig mellan 1963-72. Den innehåller 10 DVD (alternativt Blu-ray) + en fet bok.

Inom en snar framtid (snälla cdon, skynda er) så är denna box min. Alla låtar finns visserligen redan på spotify så jag kan stilla mitt begär lite...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0