tredagarsfeber


Jag skulle aldrig skrivit hur glad och gosig Sigrid är när hon har feber..... det vände. Jag blev rätt trött på henne igår får jag erkänna. Idag har hon ingen feber men är lite snuvig och hostig. Hon har också börjat få prickar på mage och rygg, tydligen typiska symptom på s.k tredagarsfeber. Jag vill passa på att lägga in ett tack till jourhavande i Örsjö.

Idag har varit en bra dag, dels för att Sigrid mår bättre, men också att vi sparade tusen spänn. I fredags hyrde vi en bil som vi skulle ha för att åka till Magnus, Linn och Isak. Nu blev det ju ingen resa men under fredagen så hade jag bilen parkerad på gatan och på jobbet. När jag kom hem på kvällen så upptäckte jag en buckla som inte fanns med i de i förväg anmälda skadorna... satan tänkte jag. självrisk tusen spänn. Men idag när jag lämnade in bilen så visade sig att den hade funnits där innan. :) Så nu blev det "bara" att betala för själva hyran av bilen.


foto:Ida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0