Skolstart




Ny kurs idag, vilken ser ni på bilden. Ska bli roligt att läsa lite nytt nu, det började bli lite mycket naturvetenskap på slutet av förra kursen. Jag var och hämtade mina sista rapporter idag ("Strålande!" och "Utmärkt!" om man får skryta) så nu är jag redo att ta mig an vårens utmaningar. Det känns som det kommer bli en bra kurs!

En annan positiv sak med att börja en ny kurs är inhandlandet av nya anteckningsböcker. Här duger det inte med vad som helst. De jag hittade idag hade en härlig textur och lagom storlek. Självklart ska det vara helvita sidor så man kan kladda lättare :) Favoriterna är egentligen dessa men de är tyvärr en aning dyrare än de flesta andra så idag fick det bli ett annat märke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

Ja, man får skryta.

2009-01-20 @ 16:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0