Min resekamrat




Pluras En resa genom ensamheten har varit min resekamrat under pendlandet till skolan. Tyvärr skriver han sjukt mycket om mat vilket gör att man blir hungrig hela tiden. Han skriver även mycket om sprit,kvinnor och knark. Men på något lustigt sätt så är det maten jag blir mest sugen på. Den blir nog färdigläst idag så nästa vecka får jag nog släpa med mig tegelstenen jag fick i julklapp av mamma, den verkar riktigt bra. Jag återkommer med titel senare. jag har den inte i huvudet just nu.

Jag bör väl tillägga att jag inte lyssnat mycket på Eldkvarn men är mycket nöjd med senaste skivan Hunger Hotel.

Trevlig helg, för min del blir det plugg och jobb :(

Kommentarer
Postat av: FAR

Jag ser den!!

2009-01-10 @ 16:00:26
Postat av: Calle

Jag tror inte det är min. Och om det är min så är det en Onico...

2009-01-12 @ 18:45:01
URL: http://winsth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0