lägenhetstitt och lensbabytest






Vi fick idag ett erbjudande att titta på en 4:a i Mölndal (previs vid Åbytravet). Då det var snabb inflyttning (1/3) som gällde, ingen besittningsrätt och hyran var dyrare så kände vi väl att den var tvungen att vara ganska bra för att vi skulle nappa.
När det visade sig att i samma hus låg en pizzeria och en charkbutik så var saken nästan klar. Då lägenheten inte heller var särskilt fräsch, gammalt kök och en del lustiga planlösningar så var det ett definitivt nej.
  Det känns som varje gång man blir erbjuden en lägenhet så är det "bottenskrapet". Det blir nog ingen flytt förrän man har råd att köpa något. Och för att ha råd att köpa något bör jag ha ett jobb. Och för att få ett jobb bör jag ha utbildat mig. Och det lär väl ta 2,5 år till.
  Med andra ord blir vi nog kvar på Brynolf ett tag till.

Bilderna är tagna på väg till lägenheten och jag har använt mitt nya objektiv. Dvs all oskärpa är pga objektivet och inget genom photoshop. Om du läser det här Hell så kan du/ni gå in och kolla på bilder här. Rätt använt tror jag att man kan ta rätt schyssta bröllopsbilder med lite drömkänsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0