i - och gorillapod


Jag får väl erkänna att jag är liite tv-serieberoende. Min favoritdrog för tillfället är The Wire och första säsongen är precis avklarad. Man får dock vara försiktigt på vad man kollar på för serie då man är lättpåverkad som människa. Jag har nog aldrig varit mer blödig än när jag följde Six feet under och för tillfället börjar jag slänga ur mig "bitches" och "nigga´" som om jag hade Tourtetts... Som värst vad det nog när jag följde Deadwood där det inte direkt sparas på krutet i svordomarna. Trots detta eller tack vare detta är det en grym serie.

Som jag skrev i förra inlägget fick jag en gorillapod på fotomässan. Denna hittade jag ett lämpligt användningsområde till ganska snabbt. Alla som har försökt att kolla på ipod i sängen förstår :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0