Klart att jag ska hänga ut pappa också..




..han fyllde ju trots allt år igår. Jag ska dock inte vara så taskig att jag avslöjar hur mycket.

Ovan ser vi en typiskt modebild med motljus. Platsen är Hotel Amigo och tiden är juli 2008. Nyinköpta jeans, moderiktig pikétröja och fräsch solbränna bidrar till en "måste ha känsla" som är viktig i modesammanhang. Men det som höjer bilden det extra snäppet är placeringen av plånboken. Detta kommer vi att se mycket av i de europeiska modehusen senare i vår. I sommar lär denna trend vara utbredd över alla större europeiska städerna så glöm inte var ni såg det först.

Grattis igen käre far/"svärfar"/farfar!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min son, svärdotter coh barnbarn.



Ska du ha mitt kontonr. För vi delar väl på

framgångarna?

2009-04-09 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0