Humlor, pärlbrickor... det lär komma mera



Om ni varit och kollat på min hemsida winsth.com så har ni kanske sett att jag gillar att fota olika tags, graffiti, kladder, konst eller vad man ska kalla det. Allt kladd man ser är långt ifrån vackert. Men jag gillar att hitta sådant som jag tycker är fint, om det så beror på verket i sig eller miljön det är placerad i. Eller som ovan både och.

Humlan/flugan ovan hittades igår på en parkbänk som stod placerad i en park(?!) med passande grönska runtomkring.

I grunden är jag emot klotter på privata och även offentliga platser/saker. Men vissa lyckas verkligen att försköna de platser som "drabbas". Nedan ses en pärlbricka som dök upp utanför vårt hus för några veckor sedan. Jag bör väl tillägga att vi bor på Brynolfsgatan. Man måste ju bara tycka att den är rätt gullig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0