DiDesign





Igår var jag och Beachen på Gothia Towers och spanade in lite fotomiljöer. Det är tänkt att jag ska plåta några miljöbilder med DiDesigns nya STORA lampa. Vi blev väl inte mycket klokare då det inte fanns några ansvariga på plats men det kan nog bli en del schyssta bilder.
 Som reservplan var jag och kollade upp om det skulle funka att fota i Chalmers Kårhus. Inte lika snyggt som Gothia men möjlighet att jobba mycket mer fritt. Jag fick klartecken av någon slags ansvarig att vi kunde fota i princip när vi ville.
Återstår att se hur Chalmers funkar i kvällsljus..



Mr. eller Mrs. Di från förra årets session. Kolla mera på diDesign eller Eli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0