grått o blått






Har nu varit uppe i 35h och det lär väl bli några till innan man lägger sig. 35h? Vad pyssalr man med då? Ute och super hela natten, tränar inför vakna nätter med en skrikande bebis? Nej, man är helt enkelt jävligt envis och vägrar gå och lägga sig innan man får nätverket att funka som man vill!  vilket jag lyckades med...

Hur skulle det gå att ha föreläsning kl 9 utan att ha sovit en blund? Det kan ju inte funka, tänkte jag.
Men då tänkte jag inte på att vi har en av de mest entuiasmerande lärarna som finns. 3h om kolatomer och plaster har aldrig varit så intressant innan.
Jag vil ut på praktik och "leka" med atommodeller med barnen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0