VFU

Denna veckan och två framåt har jag VFU= Verksamhetsförlagd utbildning (tror jag det står för)
eller praktik som man också kan säga.

Jag är med en helt underbar etta och imorgon ska jag börja med min undervisningssekvens. Vi ska prata om modellbegreppet i ett par lektioner för att sedan kunna introducera atommodeller. Känns detta bra ska jag gå vidare med vattenmolekylen och förklara vattnets olika tillstånd med hjälp av den. Kan låt avancerat för sjuåringar men jag tror det går bra.

Det blir antagligen lite färre bilder under praktiken men vi får se.. 

Har skaffat ny dator men väntar fortfarande på länsförsäkringars besked om ersättning.

Alldeles för mycket ord och för lite bilder i detta inlägget.

Hej


Kommentarer
Postat av: Sasa

Jaså du! Jag tänkte faktiskt ringa dig angående pingisen idag, men nu ser jag ju att du är på praktik.



Allt bra annars? Håkan börjar synas allt mer! :-)

Hälsa!

2008-11-04 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0